Absolut allt !

=(

-Ge mig dina mörk krafter ^^
-då får du väll ta o visa mig vem du är, vi kan köra telepati ^^
-Du kan ju iaf ge mig en chans att hjälpa till?
- jag kan hjälpa dig hitta den =)
-Jag vill utforka den, om jag får med din hjälp? I love darksides and strange things, allmost as much as I like you
-okej, joo det är ju lite läskigt, syns din stygga sida utåt?
-okeej, joo lite ^^ Du verkar ju va ganska vanlig allså, inga hemskheter på väg?
-okej, så man kan säga att du är omringad?
har du några skelett i din garderob?
-okej, jag tänkte mig mer som en saga. Men ett litet grönt hus med mossa på taket.
Vilken färg har huset bakom ditt då? Om du nu bor i ett hus.
hälsningar ovan ifrån
-nu börjar det ju bli intressant, är dom ailens ? =0
vad mer kan du berätta
-ni läsare kanske har märkt att ganska många inlägg har handlat om Absolut ?!
Denna extremt hemliga person ^^ skriver massa konstiga meddelanden till mig o jag svarar på dom genom min lilla blogg =) därför kan inläggen verka helt konstiga eftersom ni andra inte ser hans meddelanden
-detta är ganska spännande faktiskt =) hehe. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva till Absoult nu, har ju inte så mkt info.
-hur bor du?
-seees lilla konstiga figur
-gulligt alls¨; Spänningen kommer att tätna tills den blir så tät att.. man inte ser något alls längre.
-japps det kommer den göra, Absoult, men hur kom du på ditt namn? Absoult allså ^^
-joo, ibland, spänningen täätnar verkligen =0
-sannerligen, min lilla vän. Lite iaf annars är det ju inge kul
-nää, men det gör det hela så himla mkt mer spännande =D
-jag behöver dig ^^
-Din hemliga identitet gör mig extremt nyfiken o det gör mig besatt xD
Jag behöver veta ditt svar inom kort.

Kommentarer
Postat av: Absolut

Man kan säga att det finns tre hus bakom det jag bor i. Ett grått, ett gult och ett i rött tegel. Vanliga hus, inga tomtar och troll bor i dem.

2008-04-19 @ 10:52:24
Postat av: Absolut

Omringad och omringad.. inte riktigt kanske. Och inga skelett i garderoben. Det är ett ganska vanligt ställe jag bor på egentligen.

2008-04-20 @ 12:33:05
Postat av: Absolut

Hemskheter och hemskheter, alla har väl en mörkare sida, även om den är mer eller mindre tydlig.

2008-04-20 @ 22:24:16
Postat av: Absolut

Jag skulle säga att min mörkare sida är otydlig, den syns inte i första anblicken.

2008-04-21 @ 22:23:27
Postat av: Absolut

Min mörka sida är så mörk och hemlig och mystisk att jag inte själv har hunnit utforska dess enorma mystiska omfång.

2008-04-22 @ 19:47:22
Postat av: Absolut

Det betvivlar jag starkt.

2008-04-23 @ 16:03:39
Postat av: Absolut

Hur då? Du vet inte ens vem jag är.

2008-04-24 @ 16:29:52
Postat av: Absolut

Röja min hemliga identitet? Knappast.

2008-04-25 @ 15:57:23
Postat av: Absolut

Jag har inga mörka krafter att ge bort.

2008-04-27 @ 13:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0